“Vil du kickstarte karrieren din innen markedsføring? Bli intern hos Spilka!”
-
Hvem er vi?
Er du klar for å omsette teori til praksis? Hos Spilka får du muligheten til å jobbe med en sterk merkevare i en spennende utviklingsfase.
Vi er i gang med å digitalisere og automatisere markedsarbeidet, og vi vil ha med deg på laget!
-
Arbeidsoppgaver
· Innholdsproduksjon til sosiale medier (tekst, bilde, video)
· Planlegging, gjennomføring og analyse av digitale kampanjer
· Mulighet til å bidra i prosjekter innen merkevarebygging
Vi tilpasser oppgavene etter dine styrker og ambisjoner – slik at du får mest mulig ut av internshipet.
-
Hvem er du?
Vi ser etter deg som:
Ønsker å teste ut din teoretiske kunnskap i praksis som grunnlag for videre læring og utvikling
Ønsker bred innsikt i næringslivet
Lar deg engasjere, er nysgjerrig og har «gnist i øyet»
Er løsningsorientert og våger utfordre det etablerte
Ser verdien av kunnskapsdeling og samarbeid for å nå våre strategiske målsetninger
-
Hvorfor søke hos oss?
· Praktisk arbeidserfaring med relevante verktøy og metoder
· Jobbe med en sterk merkevare i en bedrift i vekst
· Tett oppfølging og faglig sparring underveis
Interessert? Søk hos oss da vel!
Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med vår leder for marked og kommunikasjon Andrea Sæter på andrea.saeter@spilka.com
Slik er søknadsprosessen
-
Ta deg en tur innom internship kick-off arrangementet 22. september og slå av en prat med internship-organisasjonene på stand.
-
Skriv en motivert søknad som får frem hvorfor organisasjonen skal velge akkurat deg. Fyll ut Forms-skjemaet og last opp to dokumenter: 1) søknadstekst og 2) CV. Frist: mandag 13 oktober.
Søk gjerne flere av internship-stillingene. Full ut prioriteringslisten som du finner inne på Forms-dokumentet.
Denne er kun til bruk internt på NTNU og blir ikke delt med organisasjonene.
-
Du får verdifull intervjutrening ved å søke internship. Du har først et intervju med faglærere. Her vil du få verdifull tilbakemelding på din søknadstekst og CV.
Videre møter du internship-organisasjonene til andregangsintervju. Intervju med bedriftene er organisert som speed-intervju hvor målet er at bedrift og student skal bli kjent med hverandre og finne ut om man er en god match.
-
For å søke må du:
Studere på 3.året bachelor i økonomi, administrasjon og internasjonal business eller bachelor i markedsføring, innovasjon og ledelse ved NTNU i Ålesund.
Ha god studieprogresjon.
Fortrinnsvis C eller høyere i snitt.
-
NTNU Karriere sine sider har mange gode tips til CV og søknadsskriving. De tilbyr også rask CV-sjekk over video om du har behov for det.